![]() Вереміївського НВК «Підвищення рівня професійної компетентності педагога шляхом модернізаціії форм, методів, змісту навчально-виховного процесу в умовах формування нової освітньої парадигми |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Я, Калашник Ольга Іванівна, вчитель образотворчого мистецтва та початкової освіти Вереміївського навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів. В 2013 році закінчила Переяслав-Хмельницький педагогічний університет імені Григорія Сковороди, за спецальністю „ Початкова освіта ” та здобула кваліфікацію викладача педагогіки і методики початкової освіти. Загальний педагогічний стаж 17 років. Вчителем початкових класів працюю 6-й рік. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст ІІ категорії. Якого любиш ти до забуття? Але піднять його на власні ноги - для цього треба все життя. Моє педагогічне кредо: «Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості. Виховуючи свою дитину, ти виховуєш себе, стверджуєш свою людську гідність. » В. Сухомлинський А.С. Макаренко писав: „ Гра має важливе значення в житті дитини... Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте." Отже, гра, її організація – ключ в організації виховання. У навчальному процесі ігрова діяльність має форму дидактичної гри, ігрової ситуації, прийому, вправи. Дидактичні ігри можуть: – бути тільки в словесній формі; – поєднувати слово й практичні дії; – поєднувати слово й наочність; – поєднувати слово й реальні предмети. На уроці доцільно використовувати такі дидактичні ігри, організація яких не потребує багато часу на приготування обладнання, запам’ятовування громіздких правил. Перевагу слід віддавати тим іграм, які передбачають участь у них більшості дітей класу, швидку відповідь, зосередження довільної уваги. На уроках математики це, зокрема ігри: „Хто швидше?”, „Колові приклади”, „Відгадай задумане число”, „Геометрична мозаїка”, „Де моє місце?”, „Домалюй фігуру”, „Закінчи приклад”. До сприймання нового матеріалу використовую такі нескладні інтерактивні технології, як „Мозковий штурм”, „ Мікрофон ” , „ Незакінчене речення”, „ Асоціативний кущ ”. На уроках застосовую роботу в парах, роботу в групах, використовую ІКТ. Є багато цікавих і ефективних прийомів роботи на уроці, але головне, щоб вони логічно впліталися в урок, утримували увагу дітей, захоплювали роботою, заохочували до творчості кожну дитину. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Серед творчих проектів є такі, як дизайн шкільного подвір’я „ Ми родом з дитинства ”, „ Усі професії цікаві, усі професії корисні ”,” Візьму я в руки хліб духмяний ”, загальношкільний проект „ Школа - територія здоров’я ”. У 2014-2015 н.р. пойшла курсову перепідготовку. Створила серію Цифрових ресурсів – „Здоров’я людини” Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу ставлячи перед собою такі завдання: 1. Виховую дітей добрими, чуйними, бережливими. Прививаю любов до праці. 2. Сприяю творчому розвитку особистості учнів, формую навички здорового способу життя. 3. Виховую моральні якості дитини: - вихованість, скромність, чесність, дружелюбність, відповідальність за доручену справу. 4. Виховую учнів гідними громадянами своєї держави, справжніми господарями рідної землі. 5. Прививаю любов до краси. Приділяю увагу етичному і естетичному вихованню. Ці завдання реалізовую під час проведення виховних годин, інформаційних хвилин, тренінгів, уроків доброти. Клас приймає активну участь у конкурсах малюнків, виробів з природного матеріалу, проведенню святкових ранків та предметних тижнів. Постійно підтримую зв’язок з батьками учнів. Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, як праця, в яку віриш і яку любиш. Я – вчителька, і на руках у мене Серця маленькі й долі чарівні, В очах довіра і любов до мене, Не треба долі іншої мені! |